Ještě ohledně lvlování těch klanů, co nechat klany do lvlu 3 s tím že první lvl - založení by bylo za 5 tisíc a další dva lvly by byly za xp, s tím že bonusy v % by byly stejné jako na lvlu 1, na druhém lvlu by se přidal jako bonus clan fire a na třetím zkratka před jménem. Koncept by to nenarušilo ba naopak, hráče by to přimělo k většímu těžení pro zisk xp..
Edit: když na tím tak přemýšlím tak vlastně není potřeba omezovat systém klanů třeba jen na tři levly. Mohlo by se to udělat tak že první 3 lvly by fungovaly jak jsem popsal nahoře s tím že další lvly by byli už bez výhod ale klany by se stále mohly předhánět v tabulce na webu akorát s tím rozdílem že by upgradovali clan tím že by prostě hráli - těžili, zabíjeli zvířata (xp by nebylo z hráčů, to by sme se akorát vrátili k zabíjení těch naháčů) a ne tím že by 3/4 věci co získali, prodali na lvl up. Uchová se tím ta zdravá klanová rivalita, hráče to donutí víc těžit a zároveň jim to nevezme jeden z herních prvků.