• Reklama

Žádost o práva

Žádost o práva

Příspěvekod Mrky » pon 27. bře 2017 18:56:21

Zdravím, na úvod bych rád řekl, že žádost napíšu trochu vlastními slovy a né úplně podle předlohy. Doufám, že to nikomu nebude vadit. ;)



Chtěl bych zažádat o práva na server Fun, můj ingame nick je Mrky (stejně jako tady na foru), je mi 18 let, studuji střední průmyslovou školu v Jablonci nad Nisou a momentálně jsem ve 3tím ročníku. Mezi mé koníčky patří sport, hraní her a kurzové sázení.

Žádost o práva píšu, protože bych rád pomohl s hladším chodem serveru a celkovému udržení pořádku a pohodové atmosféry na serveru. Myslím, že jsem schopný rychle a dobře poradit pokud je potřeba.


Zastihnout mě lze prakticky každý den na teamspeaku a pokud ne, tak zprávou tady na foru.
Aktivitu na serveru mám něco okolo 1 - 6 hodin denně. Pokud je na funu dostatečný počet moderatorů, nedělalo by mi problém popřípadě požádat o práva na normal. (Ale raději bych upřednostnil právě Fun)



Toť z mé strany asi vše, pokud máte nějáké otázky, ptejte se. Jakékoliv nejasnosti rád doplním. ;)

S přáním přijemného zbytku dne vás zdraví Mrky :)
Když jsi ke mně vjížděl, všim sis před barákem cedule s nápisem "Sklad mrtvejch negrů"?






Co mi není rovno, po tom je mi hovno.
Mrky
Raider
 
Příspěvky: 202
Registrován: sob 22. lis 2014 14:48:01

Reklama

Re: Žádost o práva

Příspěvekod 449 » pon 27. bře 2017 20:05:45

Obrázek
Ralph
Uživatelský avatar
449
Raider
 
Příspěvky: 695
Registrován: úte 21. črc 2015 8:12:16

Re: Žádost o práva

Příspěvekod Chorky » pon 27. bře 2017 20:27:03

Nechápu proč si tu přihlášku nepodáš prostě podle vzoru. Nebo pokud by si alespoň zodpověděl na všechny dotazy. Ve vzoru jsou určité dotazy a podmínky se kterýma by si měl souhlasit a měl by si na ně zodpovědět.
Uživatelský avatar
Chorky
Raider
 
Příspěvky: 89
Registrován: pát 20. úno 2015 21:40:54
Bydliště: Kraj Vysočina

Re: Žádost o práva

Příspěvekod Mrky » pon 27. bře 2017 20:39:02