• Reklama

Nábor moderátorů/adminů

Nábor moderátorů/adminů

Příspěvekod nicomeister » čtv 18. kvě 2017 22:19:37

1) Server - NORMAL
2) Nick (Ve hře) - nicomeister
3) Nějaký kontakt (Skype/E-mail) - email: nicomeister@email.cz skype: Honza.Kuchryk
4) Mít nahráno na serveru nejméně 20 hodin! - Na serveru mám více jak 20 odehraných hodin.Rust hraju již 3 roky, na rustedu přibližně rok a půl
5) Vaší aktivitu na serveru a fóru. - Na serveru denně strávím přibližně 6 - 7 hodin, na foru asi 1 hodinu denně
6) Mít rozum nejméně na úrovni rozumného člověka! - Předpokládám, že rozum mám :rofl:
7) Váš věk - 16 (za 4 měsíce mi bude 17)
8) Něco o vás - Jmenuji se Honza. Bydlím ve městě Petřvald u Karviné. Chodím na střední školu, na této škole studuji informační technologii. Rád hraji vybíjenou, někdy si zahraji fotbálek s kamarády, na počítači převážně hraju Rust, CS:GO a někdy si zahraju nějakou tu onlinovku :rofl:
9) Mít stažený a funkční TeamSpeak3! - Mám
10) Funkční Mikrofon (Musí vám být dobře rozumět!) - Funkční mikrofon mám
11) Musíte mít skype, napsat jméno! (Jde o zrychlenou psatelnou komunikaci!) - skype: Honza.Kuchryk
12) Podmínka č.1: Snažit se pomáhat hráčům na serverech ještě před přijetím a nebo mít nějaký počet smysluplných příspěvků na forum. - Když jsem na serveru a hráči se ptají na různé otázky, tak se jím skoro na každou otázku snažím odpovědět. Na foru někdy někomu pomůžu, ale samozřejmě, že se aktivita může zlepšit!
13) Podmínka č.2: Používat podobné jméno ve hře, na fórum! Je to zdůvodu, aby se pak někdo nejmenoval na fórum a ve hře jinak atp. - Na foru nicomeister, ve hře nicomeister