• Reklama

[M] normal

[M] normal

Příspěvekod sosak » čtv 28. pro 2017 11:59:04

1) Server:Překvapivě rusted/battlefield legacy
2) Nick (Ve hře): sosak
3) Nějaký kontakt (Skype/E-mail): skype: sosak-rusted.cz gmail:mcsosak@gmail.com
4) Mít nahráno na serveru nejméně 20 hodin!: jsem tam 24/7
5) Vaší aktivitu na serveru a fóru. Jsem poměrně aktivní na všem
6) Mít rozum nejméně na úrovni rozumného člověka! Jsem natolik inteligentní na to abych pochopil srandu
7) Váš věk: 15
8) Něco o vás: Ahoj mé jméno je Franta jsem panic,mám spánkovou poruchu,hraji extraligu voleyballu,studuji SPŠ v Ostravě.
9) Mít stažený a funkční TeamSpeak3! taky mám a jsem tu 24/7
10) Funkční Mikrofon (Musí vám být dobře rozumět!): Mikrofon mám funkční ale neumím moc mluvit spíš vydávám skřeky
11) Musíte mít skype, napsat jméno! (Jde o zrychlenou psatelnou komunikaci!): sosak-rusted.cz ze skypu se neodhlašuju
12) Podmínka č.1: Snažit se pomáhat hráčům na serverech ještě před přijetím a nebo mít nějaký počet smysluplných příspěvků na forum. Pomáhám nejen normálním hráčům,ale i mentálně zaostalím jako je grizzly
13) Podmínka č.2: Používat podobné jméno ve hře, na fórum! Je to zdůvodu, aby se pak někdo nejmenoval na fórum a ve hře jinak atp. Ve hře se jmenuji sosak na forum: sosak

ps: Vím že v součastnosti Moderátori nehledáte,ale alespoň chci vědět jsetli mám šanci. Přeji pěkný zbytek dne a sry za gramatické chyby jestli tam nějaké jsou....... za pokus nic nedám....
Pomůžu i mentálně zaostalím
Uživatelský avatar
sosak
Raider
 
Příspěvky: 40
Registrován: stř 10. kvě 2017 19:09:03

Reklama

Re: [M] normal

Příspěvekod steveoskooter » čtv 28. pro 2017 13:30:14

nedáš stým pokoj? :D
Uživatelský avatar
steveoskooter
Lovec lidí
 
Příspěvky: 34
Registrován: úte 09. kvě 2017 12:19:46

Re: [M] normal

Příspěvekod jersi » čtv 28. pro 2017 14:22:02

ne nemáš šanci.
never trust in Rust !
Uživatelský avatar
jersi
Raider
 
Příspěvky: 2146
Registrován: úte 01. črc 2014 15:56:43


Zpět na Nábor Adminů