• Reklama

Žiadosť o moderatora (Normal)

Žiadosť o moderatora (Normal)

Příspěvekod Zmemroo » pon 16. črc 2018 13:12:13

1) Server: Normal

2) Nick (Ve hře): sumovec2

3) Nějaký kontakt (Skype/E-mail): skype už nepouživam iba ts a mail: kbalaz1572@gmail.com

4) Mít nahráno na serveru nejméně 20 hodin!: Hram na rustedu od 2015 skoro každy wipe takže si dovolím tvrdiť že to je aj cez 1000 hodin

5) Vaší aktivitu na serveru a fóru.: 6-7 hodin denne určite pokiaľ som doma, niekedy aj viac a na forum som vždy keď je nejaký problem

6) Mít rozum nejméně na úrovni rozumného člověka!: mám... myslim :lol:

7) Váš věk: fresh 18 :D

8) Něco o vás: Volám sa Kristián, študujem odbor multimedia na priemyslovke, vo voľnom čase som buď von s kamaratmi alebo pri kompe ak práve niesom v práci a tiež behávam :D

9) Mít stažený a funkční TeamSpeak3!: Mam samozrejme, mam na rustede aj vlastnú roomku v ktorej som skoro stále

10) Funkční Mikrofon (Musí vám být dobře rozumět!): Mam notebook a mic mam v ňom takže sem tam sa stane že mi nezachytí prvú hlásku ale nesťažoval sa na moj mic zatiaľ nikto takže predpokladám že je vporiadku

11) Musíte mít skype, napsat jméno! (Jde o zrychlenou psatelnou komunikaci!): live:kbalaz1572 nuž ale nechodím tam nejak extra

12) Podmínka č.1: Snažit se pomáhat hráčům na serverech ještě před přijetím a nebo mít nějaký počet smysluplných příspěvků na forum.: Hráčom pomáham v podstate odkedy hram aj rust a odkedy som sa dostal do toho stavu že som tej hre rozumel a zakaždým keď sa niekto niečo v chate pýta odpovedám mu či už do chatu alebo do pmky hneď... pokiaľ samozrejme nefightim :D

13) Podmínka č.2: Používat podobné jméno ve hře, na fórum! Je to zdůvodu, aby se pak někdo nejmenoval na fórum a ve hře jinak atp.: No na forum mam staré meno s ktorým som na ruste začínal a v hre používam druhe pod ktorým ma pozná myslím si že oveľa viac hráčov
Zmemroo
Lovec lidí
 
Příspěvky: 29
Registrován: pát 20. úno 2015 12:50:14

Reklama