no nevím jesli si toho někdo všiml já jsem tu po 3měsících stravil pár hodin a směr kterým se ta hra dala je dost žalostný.
mám zato že jsou na vině statistiky hráču. dva dny po wipu každý vždy intenzivně farmil aby se zabydlel a zařídil a pak se šlo útočit, ted ? kazdy nahatý behá s pipeshotgunou a střílí další jestě větší chudáky. jen aby měl více kilu v nesmyslné tabulce ...
> hangar, gang 4 naháču pozuby ozbrojených kanónama a revolverem s pulkou zásobníku čekajicí u truhel na každého ubožáka co příjde aby ho vypawnili po nezkutečné přestřelce je zahájena jestě drsnější slovní přestřelka.
pole plné surovin kolem kterých parta střelců jen proběhne aby zabila právě lognutého hráče, a že běží přes pul mapy jim nevadí.
statistiky ano - top klany, zabití zvířat, vydělaných peněz, vytežené rudy, ale ne zabitých hráčů
co natom že má 500 kilu z toho 50%naháču když do hry nijak nepřispěl, tím že lidi staví a farmí vytváří tím PVE prostředí druhým, a pak koneckonců kvalitní pvp kde se střílí vším a na nějaké úrovni
jak jsem viděl Dumlicka jak slepě běhá jen pro kily a nic jineho ho nezajímalo to bylo děsné nato je CS
rust má být o připravenosti
rozšiřování už tak prázdné hry je dobré ale žebříčkem se to moc nedaří, žebříček zabití patří server který je k tomu určen, server s free pvp kitem a tam ať si lidi honí tabulky.
stejně tak tomu nepomáhá fakt že nemá cenu něco dělat když je co týden neohlášený wipe (chápu jak se to posere není jiná možnost ale až tak často ? co si to nejdříve otestovat na test serveru než se to dá na ostrý ?)
a 15ti členné klany ? wtf, 5 max na max lvlu. však mužou být zpřáteleni ale nebudou mít Friendly Fire a když se nadálku nepoznají tak se omylem zabijou, to tu přece patří, tak vystřelí a hned vidi že to je kamoš to je směšné
pravidlo kdo zavadá nežije tu neplatí.
můj názor, napište svůj.